Collaborative Research in Performance
Re-imagining Embodiment, Art and Learning
Eenjarig onderzoek over de wisselwerking tussen theater, klank en filosoferen met kinderen
Tweejarig onderzoek over transmissie, leren en erfgoed of nalatenschap in dans
Eenjarig onderzoek over lichamelijkheid in de podiumkunsten in tijden van lockdown
Hoe gesamt is onze kunst? Een onderzoek naar creatieve processen binnen een interdisciplinaire artistieke en pedagogische context
Nieuwe invullingen van het begrip collectiviteit binnen choreografie
Multidisciplinair PWO-project rond artistieke werkvormen voor burgerschapseducatie op school
Physical Awareness in the Arts - method Magda Thielemans
In ons dorp is het altijd rustig
MoE - Mantle of the Expert: de artistieke meerwaarde van drama als leermiddel in het lager onderwijs / the artistic value of drama for learning in primary school
De leesbaarheid van niet-normatieve lichaamsbeelden / The readability of non-normative body images
Melodic Movements - Polyphonic Prayers
Inclusie in dans / Labo inclusion dance
De leesbaarheid van het lichaam / The readability of the body
Muziek als levende taal / Music as living language
De rol van vocabularium in hedendaagse dans / The role of vocabulary in contemporary dance
Biologisch acteren / Biological acting
Overbelastingsletsels podiumkunstenaars / Overuse injuries stage artists
Taalstimulering 0-3 jarigen / Language study 0-3 year olds
Bewegingstraining / Movement training
Dance Making: onderzoeken door middel van reflectieve en lichamelijke ervaringen